torstai 19. maaliskuuta 2009

Kenenkään makuukamariin katseemme ei yllä. Ulkopuolelta joutuu tuliseen järveen. Sitten kulttuuria. Jotkut empii natsikulmaa, karhuja unten pöpperössä. Kysy mitä tein pankissa. Rotta korva selässä, oletko koskaan kokenut painottomuuden? Ensimmäiseen osumaan meni kolmekymmentä minuuttia.

En saa unta. Mietin vain suhdettani äitiin. Älä kiihdy, sanonpa mitä vain. Minä aloitan. Mitä tahansa sanonkin, et reagoi. Istu suorassa, harjaa tukkasi. Minun täytynee harjoitella enemmän. Sanon sinulle asian, jonka äitini on sanonut minulle koko ikäni. Espanja on kompakti kieli.

Sinun ei tarvitse näyttää iloista naamaa. On minun syyni, että jouduit tänne. Olimme molemmat pikkumaisia ja uhmakkaita. Puhutaan varmuuden vuoksi juuri näin. Jokin tässä ei täsmää. Oletteko ajatelleet mistä luovut tänään yhdeksältä, kun onneasi etsit, jos luoja suo?

Tiedän, että tämä on vaikeaa. Olet kenkä. He luopuvat kukosta. Älkää syyttäkö kysymyksiä. En tahdo että palelet. Teit sen niin, niin helpoksi. Kimppu ongelmia viime kesänä Saksasta. Suoraa rahaa tässä vaiheessa. Syy tähän rikokseen on kirottu kokaiini. Nuorisossa on koulupudokkaita. Muut nihkeämmin lauhtuu, tuuli kovaksi. Maskissa olleen Koskisen laukoo Catz. Nyt hetkeksi kiva nähdä sedatoituna. Puhui hämähäkeistä ja häipyi, ilmeisesti kunnossa. Minä vien. Mitä seuraavaksi? Kukkaruukku aiheuttaa oikosulun. Minä ohjaan teidät ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti